ponedeljek, 22. november 2010

trajni pripomoček za učenje angleščine

ENGLISH

v času letošnjega dopusta sva z edito doživela prav zanimivo poslovno inverzijo. zaradi nekaterih okoliščin sem ostal doma delat, onadva z adamom pa sta šla na bled. (!) poslovna inverzija se seveda nanaša na na dejstvo, da sem jaz v nekem smislu v vrtcu, ona pa je imela pridigo na gorenjskem namesto mene. blagoslovljeno je bilo eno in drugo, verjamem.

kaj sem delal? edita je povečala prostor za vrtec tako, da me je deložirala iz pisarne (brez skrbi, najela je pisarno v sosednjem vhodu) in jo spremenila v igralnico. za to je bilo treba odprti vmesno steno. nad odprtino je želela mavrico. naredil sem jo z druge strani, kajti tam je prostor prazen, tu pa je že slikarija, s katero se nova ne bi ujemala.

ker gre za barve, sem se spomnil nekega starega neuresničenega projekta za učenje angleščine. tako sem barvam dodal tudi imena in jih na drugem koncu ilustriral z ustreznimi liki. črke sem moral naslikati sam, saj sem vedel, da takšnih, kakršne hočem, ni v nobenem naboru. skeniral sem jih, spremenil v večkotnike in obrobo v omenjenem. vse to, skupaj z izbiro barv, sem opravil računalniško, težavo pa je predstavljalo konkretno prenašanje slike na zid.

moral sem jo povečati na precejšen plakat. A0 (= 32 x A4). seveda sem moral tiskati dele, ki sem jih izrezal in sestavil v kolaž, ki sem ga moral večkrat ponovno zalepiti na steno. zaradi teže ga je vleklo dol. mavrico sem razdelil na področja, sicer ne bi mogel sestaviti toliko teh papirjev. no s pomočjo indigovega (kopirnega) papirja pa sem mukoma prerisal vse črte, da bi površine lahko začel barvati.

najteže je bilo zmešati vijoličasto barvo (z drugimi sem kar zadovoljen), zato sem jo, kratkomalo, šel kupiti v OBI. čeprav bi bil bolj vesel manj lila in bolj rdeče barve. da robovi mavrice ne bodo ravni, sem se odločil med delom, vse skupaj pa je videti tako.

zanima me ali bo moja veleuvažena prijateljica delila mojo neodločnost glede enega detajla. ko se nisem mogel spomniti takoj prepoznavne oblike za svetlomodro barvo, mi je olajšanje prinesla zamisel, o negativu. izostanek barve ustreznega obrisa, bo naredila kar celotni črti jasno bralni kot nebo in morje. vas to moti? mene je dovolj, da sem jadrnico umaknil od ostalega. čeprav je nekaj belin tudi tam.

v vseakem primeru sem ugotovil, da bom moral, ko bom utegnil, v vrtec z malo bele barve, da bi naredil nekaj sprememb. s perfekcionizmom je križ, veste?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?