ponedeljek, 3. maj 2010

gremo?

ENGLISH


včasih kaj narišem. ko so bili fantje majhni, sem uporabljal risbo kot didaktično sredstvo in za zabavo.


tudi danes rad predavanja in pridige ilustriram, da bi laže pritegnil pozornost poslušalcev in bi sporočilo laže ostalo v spominu, saj veste tisto kitajsko o sliki in 1000 besedah!


ker je moja žena že vse življenje sobotnošolska učiteljica, zdaj pa še vodi vrtec, sem z veseljem delal in še delam najrazličnejše aplikacije. igralnice v vrtcu sem dekoriral tudi s stenskimi slikami. kako je to videti, vam nameravam pokazati na tej strani.


bodite prijazni in vrzite oko. če vas pritegne, preberite. razveselili me boste z vsakršnim odzivom. (lahko v slovenščini, jasno!) upam, da se bomo imeli lepo.


prav rad bom tudi pojasnil, kako sem izdelal ilustracije, če bo koga zanimalo. kdor želi, lahko tako doseže podobne efekte in rezultate.

oglasite se kaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?