ponedeljek, 10. maj 2010

stenske slikarije

ENGLISH

v editinem vrtcu sta dve igralnici. v večji s stene sije precejšnje sonce. ilustracija je nastala kot računalniška risba, stala pa bi, kot se spodobi za sonce, kar visoko, sem moral natisniti njene dele na kakšnih dvanajstih listih papirja in jo po kosih prerisati na zid. to je bilo zahtevno, a le tako sem se lahko ognil dvigovanju projektorja v nevarne višine brez odra, omare, police...

v manjši sobi je žena hotela kotiček za pripovedovanje zgodb. zavese bodo prostor omejile na zeleno blazino, ki ponazarja travo, stenska poslikava pa ga bo odprla. izbrana je bila scena iz narave, načrt pa obsegal nekaj simpatičnih živali...

začel sem delati pred dokončnim dogovorom. navadno se osnovna editina ideja nekoliko preoblikuje, ko se je lotim. tokrat pa je odločno zavrgla že skoraj končan prizor. jaz sem predstavil zeleno in urbano skupaj, ona pa je hotela čisto naravo. in tako je moj mestni blok moral proč. meni  se je zdel zanimiv, ker je pred njim sedel pes, ki je na fasadi naredil grafit. s taco, jasno. videlo pa se je tudi, kje živi, kajti en balkon je bil prav tako podpisan s taco. kakorkoli, psa sem obdržal. menda ne bomo otroke navajali na čisto divijno že v prvem koraku!

LEVO: na sliki so drevesa zelena. tu sem povečal kontrast in spremenil še kakšen parameter, (ko jih že lahko) da bi dobil silhueto.

celoten kotiček bom pokazal po novem “photo sessionu,“ saj mi zadnjič ni uspelo dobiti pravih fotk. delal sem hitro, saj se je delovni dan že bil začel. poslikava je namreč v kotu, kar sliko lomi na dvoje. tudi to sem delal na računalnik, saj se tam vse radira brez fizičnih ostankov. nato sem projiciral del slike na eno steno, potem še preostali del na drugo. če bi jo projiciral v kot, bi bili obe strani razvlečeni. perspektiva je zelooo pomembna! (ste videli tiste ulične poslikave s kredo? narejeno je razvlečeno in dolgo, da bi se dobil 3D vtis: klikni.) prizor pa lahko gledaš tudi iz nasprotnega kota, se pravi obe steni hkrati. in tu je, seveda, težava v perspektivi. zato sem moral črte v kotu prilagoditi, da niso bile videti zlomljene.

črta je, po mojem, ena od privlačnosti slike. predvsem zato ker je za manjše elemente precej debela, in je svetlorožnata. (ker se na zmanjšani sliki razlika v barvi bolj slabo vidi, klikni nanjo za povečavo.)

površine naj bi bile vse gladke in neniansirane. vendar so bile zaradi tehničnega spodrsljaja - različne zelene barve sem dobil s primesmi k osnovni - nekatere količine premajhne. drugič, razumljivo, ne dobiš istega odtenka. zato je malo pisano. pa tudi oblaki so se mi je zdeli bolj zanimivi mestoma prosojni.

no, povej še ti kaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?