ponedeljek, 28. junij 2010

črkopis drugače

ENGLISH

nekoč smo se v eni od cerkev, za katere sem zadolžen, pogovarjali o prihjajočem dogodku, za katerega bi pa lahko naredili enake majice za vse vernike. možno je, da sem se prijavil sam, morda pa me je kdo tudi prosil. kakorkoli že, malo sem mislil, malo delal in zasnoval posebne črke za napis. te so ostale, čeprav majic nismo nikoli natisnili, razen modelov. nismo bili zadovoljni s tehniko tiska, potem pa smo nekako pozabili na to zamisel.

vsaka črka je pravzaprav sestavljena iz več barvnih črk, ki sem jih položil drugo na drugo, nekoliko zamaknjeno. uporabil sem eno samo pisavo (courier) v nekaj različicah - navadno, tanjšo, krepko. prilagajal sem posamezne črke po velikosti in tako so nastale po obliki povsem različne črke, kjer tu dominira rumena, tam, rjava, pri tretji pa črna barva. vsaka sestavljena črka vsebuje tudi eno belo, ki je navadno zgoraj, in, ker je bela barva podlage, v bistvu zradira vse pod sabo.

drugi zanimiv efekt se dobi ko sestavim besedo. povsem jih približam, da presledkov sploh ni, tako, da se nekatere barve zlijejo skupaj, kot je v primeru kombinacije “or“ v gregorjevem imenu. zapazite tudi “ž,“ iz katerega je nastal takorekoč ornament. ne rečem, da je vse skupaj revolucionarno, ker pa se človek mora potruditi, da prebere, kar piše, je zanimivo. meni. vi pa svoje povejte v komentarju.

/premišljujem, da bi morda dosegel v nekaj mesecih cilj, če bi za komentar, ki bi bil daljši od treh besed, nagradil požrtvovalnega bralca z brezplačnim 21 dnevnim tečajem potapljanja do 7,5 km globine (all inclusive) kje v tihem oceanu.  :)/

2 komentarja:

  1. ćao!

    evo, ja nisam borac za nagradu. hvala na besplatnom tečaju, ne bih. nemam toliko vremena. i potopio biš me već prvi dan.
    ali, ja sam prijatelj koji vjerno prati tvoje uradke. i razmišlja o njima. nekad kuži, nekad manje, mislim na svrhu, cilj uradka. al, budući da si umjetnik (u usporedbi s tobom, ja sam ipak teški praktičar)uzimam to kao unutarnju relaksaciju.
    znam da je bilo potrebno i nešto više od samog vremena kojeg si utrošio na ovaj uradak.
    sviđa mi se. čak mislim da biš mogao (u nekom kontekstu)napisati i moje ime na taj način. sada mi je u glavi moja osobnost. mislim, kompliciranost, hoću reči - složenost!
    bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. hej, nevjerojatno! tako mlad članak i već pada komentar! ipak još ima ljudi s dobrim ukusom. već sam se bojao... :)

    ali da komplicirani ne razumiju komplicirane? mislio sam da me jedino takvi razumiju. ako ni s njima to nije slučaj, morat ću se vratiti korak i umjesto ronilaštva ponuditi tečaj letenja ili makar lebdenja. :)

    što se tiče vremena, najprije ne znaš koliko će ga otići. pišeš KOČEVJE ovako i onako. sjena, različite boje, i onda ideja: neka bude komplicirano! napraviš jedno slovo. sviđa ti se. oblikuješ ih još 5 koliko je potrebno za natpis. onda misliš, dodat ću još ona koja pripadaju imenima u obitelji - nikad ne znaš kad će se pokazati korist. na kraju bi bilo šteta vremena, ako ne objavim rezultate makar na blogu. narudžbe majica su samo bonus. :=)

    hvala ti za trud i poruku.

    OdgovoriIzbriši

c'è nessuno?