nedelja, 20. junij 2010

advent

ENGLISH

nekaj sem iskal v petek, in med papirji najdem plakat za koncert, ki smo ga adventovci imeli v zagrebu v letu, ko se je rodil gregor, se pravi 21 let nazaj. ne verjamem, da je bil to naš prvi koncert. niti se ne spomnim, kje točno na časovni črti je zabeležen skopski in stuttgartski. (renata lahko končno komentira in postreže s podatki. verjetno imaš vse zapisano,  kajne?) zdi pa se mi, da je to bil prvi koncert, za katerega sem sodeloval pri izdelavi plakata. naredil ga je v bistvu ibro, moja je le ilustracija. prav zanima me, kako je prišlo do tega.

risba kaže vse nastopajoče, s tem, da podoba dela krivico renati, ki je bodisi za instrumentom, ali pa pred tole vrsto. no, glej, renata, koliko časa je bilo treba, da se tega spomnim.

nikoli nismo imeli halj, kot bi bilo razbrati po sliki. saj veste, slike so navadno simbolične. ta tukaj prenaša sporočilo, da gre za petje, in kako glasno nam je to šlo, kaj? zato široko odprta usta. drugo sporočilo pa je, da gre za duhovno glasbo, saj halje imajo navadno cerkveni zbori.

ilustracija je kot se spodobi za mini- malistično usmerjenega ilustratorja. tomaž plečko, moj brat in grafični oblikovalec, mi je dejal, da so jih na faksu učili, da je belo (mišljena je podlaga) lepo.

tu imate še detajl. kaže desno krilo adventa. začne se s prvim tenorjem. slika rahlo kaže odnos med menoj in vladom. mislim, da sem malo še na- kazal estero (osmo z leve) in značilno jolandino držo. (peta z leve). dal sem poljubno barvo. plakati so bili, če se prav spomnim, svetlejemodri in živordeči.

vsekakor drag spomin na obdobje, druženje in čudovito glasbo, ki smo jo skupaj poustvarjali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?