ponedeljek, 14. junij 2010

simple is beautiful

ENGLISH

nedvomno je umeno.st ne samo tisto, kar u.st.varjam, ampak tudi dela, ki jih naredijo drugi, pa jih imam za moj.st.rovine. dovolite mi torej, da vam danes predstavim risbo, ki se mi že 10 let zdi vrhunska stvar in menim, da bo pri meni vselej ostala med najvišje uvrščenimi ilustracijami vseh časov. (za celotno sliko klikni nanjo) njena preprostost, vidna neobremenjenost črte, nezaključenost na vrhu in med nosom in zgornjo ustnico, ravno pravo število črt, ki ponazarjajo lase jo po mojem mnenju naredijo popolno.

risba ima tudi čustveni naboj, je nekakšna zveza. naredil jo je po nekem začetku sobote moj prvorojenec - tomaž - takrat petnajstletnik, v nizu karikatur družinskih članov. ne vem, kaj si je mislil o svojem delu takrat in kaj si bo mislil zdaj, ko/če jo zagleda tukaj, sam sem pa jo takoj hotel imeti. in sem jo dobil. bal sem se namreč, da bi jo lahko izgubili, kar bi bila seveda škoda. za ta blog in za človeštvo, se razume. :) zaradi tega sem slikico skeniral v maruševcu, saj sem takrat ravno študiral tam, in jo uporabil za ozadje na zaslonu, glavo dopisa in enkrat iz nje naredil ogromen poster za dobrodošlico mami, ko se je vračala odnekod.

šlo je za risbico, morda 1,5 x 3,5 cm, narejeno z modrim kemičnim svinčnikom v nekaj sekundah. predstavlja tomaževo mamo. nikoli nisem trdil, da je podobnost narisanega z mojo ženo kdo ve kolikšna (verjetno je sinko delal iz glave), kdor pa pozna edito, ne bo mogel odreči sliki nekaj realnosti. npr. pri vratu. :)

ker je bila digitalna izvedba prej bitna sličica, sem jo za potrebe bloga spremenil v vektorsko in obarval po svoje. kakor koli - sijajna je! nimam besed (razen že uporabljenih). ponosen sem nate, tomaž!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?