ponedeljek, 19. julij 2010

pišem angleško, torej ima oče načrt...

ENGLISH

ne morem verjeti, da so minila že štiri leta, odkar sva se z adamom zagrela za predlog, ki sva ga našla v njegovih angleških svetopisemskih naukih. (za bralce, ki jim ni znano, so otroški svetopisemski nauki niz lekcij, ki četrtletno obravnavajo najrazličnejše teme v štiriletnih ciklih, in sicer po starostnih skupinah. vsebujejo več zanimih vaj, kot so kvizi, rebusi...) ena od dejavnosti tisto četrtletje pa je bila tudi knjiga. sestavljalo bi jo naj 13 listov, ker je 13 tednov v četrtletju. midva sva naredila platnice iz tršega svetlomodrega papirja in vse skupaj dala v fotokopirnici povezati s spiralo. na vsak list je adam napisal zlato vrsto (nauk, ki ga hoče lekcija podati), jaz pa sem mu pomagal z ilustracijami. to je bilo seveda v času, ko je adam šele začenjal brati in pisati angleško.

na sliki je adamov podpis na platnici. zaradi efekta, sem s svinčnikom naredil obrobo. to je preprosta a fenomenalna tehnika, ki sem se je naučil od samuela leta nazaj. efekta sta v resnici dva: pod enim kotom je grafitna sled temna, pod drugim pa sijoče srebrna - svetlejša od črk.

pri naslovu (spodaj) pa je grafitna obroba znotraj. priznam, da bi se bolje potrudil, ko bi vedel vnaprej, da bom stvar objavil na spletu. tukaj le predstavljam tehniko, moj namen pa je pokazati ilustracije v prihodnjem članku.

(se torej nadaljuje)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?