nedelja, 25. julij 2010

skrivna prijateljica


nekaj časa nazaj smo se v cerkvi šli “skrivne prijateljice.“ ko sem bil v srednji šoli, so se to igrali v ženskem internatu. pozneje so zajele tudi moški internat, a zame je igra še vedno ista. zdaj sem jo igral prvič v življenju.

no, menim, da je odlična. priložnost, da vsakomur v cerkvi napišeš kakšno spodbudno misel, izraziš hvaležnost ali veselje zaradi kogaršnjega nastopa, truda... 

izvlekel pa sem prvošolko ulo. najprej sem ji nekaj narisal. a ker sem poslal neko drugo risbo tudi njeni najboljši prijateljici, sem se zbal, da bosta videli in povezali obe risbi. torej sem se moral omejiti. ampak kaj lahko pišem, da bi bilo deklici zanimivo? bombonov in čokoladic ne dajem nikomur. edita mi je priskočila na pomoč s krasnimi nalepkami, vendar so to lahko le ilustracije. in tako sem se odločil pisati pesmice, premetanke in izštevanke. vse pa naj bi se vrtele okoli njenega imena.

spodaj je neke vrste uganka, za katero se je bilo treba malo potruditi. seveda je uganka prav poučne narave. 

(Kdor visoko leta...)

Mami je moko v skledo _ _ _Ula (njih, vas)
Skleda, prav važna, se je _ _ _Ula (pod)
Zastokala miza je, potem _ _ _ _ Ula (somrak, _ _ _ _ a)
Pod težo slave - se je _ _ _Ula (brat; _ _ _ tra)
(Kaj se je zgodilo s skledo?)


pred pogubo prevzetnost in pred padcem napuh.“ pregovori 18,16

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?