nedelja, 26. september 2010

new start

ENGLISH

to je naslov programa, ki ga predstavlja prijatelj američan, ki me je poklical iz beograda in povedal, da ima nekaj časa za slovenijo. tako nas je lani ponovno obiskal. za to priložnost sem na hitro moral tiskati vabila in plakat. vse sem izgubil, ko je odpovedal tisti trdi disk, tako da vam lahko predstavim le slike plakata, ki je visel na vratih moje pisarne. zdaj je pisarna spremenila namembnost in plakata ni več.


izbral sem preprosto pisavo za osnovo in alterniral z zelo igrivo, ki sem jo pobarval rdeče. naslovi programov so sivi. za pritegovanje pozornosti sem plakat ilustriral z najbolj zanimivim področjem od omenjenih “osem zdravnikov.“ rdeče jabolko in kruh. krhelj je le ornament. vprašaji so skrivnost, ki je šele obiskovalec mora odkriti. začetek je tu, ampak treba se je potruditi in priti, da bi zvedeli kaj resnično deluje in zakaj. bi prišli?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

c'è nessuno?