četrtek, 2. september 2010

vezenine

ENGLISH

kdor pozna mojo ženo, ve, da je navdušenka nad ročnimi deli. nekaj tednov nazaj, potem ko je z uporabo pletilk opremila baby-borne vseh znancev, se je pridružila neki skupini žensk, ki vezejo posteljnino, oblačila in dekorativne izdelke. menda dejavnost zelo pomirja, čeprav se meni zdi, da bi me tako natančno delo prej hudo znerviralo. še sreča, da nisem živčen. :) z vezenjem se do penziona tako ali tako ne bom ukvarjal.

sem si mislil. pa sem se vendar uštel.  takoj ko je prišla s prve “učne ure,“ me je edita prosila, naj ji narišem kaj, da bo vadila nekakšen šiv. lahko rečem, da me je takoj zainteresirala. ko pa sem videl tisto, kar strokovnjaki imenujemo rešelje, sem ugotovil, da bom čisto padel noter.

tukaj vam predstavljam že končani del prta, na katerem so vitice, ki sem jih narisal. prav zanima me kako bo videti prtiček, ko bo poštirkan in zlikan, saj se mi zdi lep že zdaj.

1 komentar:

  1. že nekaj dni je prtiček dokončan. kar zadeva nitko. oba vrhova sta opremljena s cofkom. edita je tako ponosna. in vsi ga že občudujejo, razen vas, čeprav še ni poštirkan. to je razlog, zaradi katerega ga ne vidite. no, trenutek se približuje tudi za vas. potrpite, prosim, še malo.

    OdgovoriIzbriši

c'è nessuno?